torsdag 30 december 2010

årets sista inlägg....




Jag är en blå människa ut i fingerspetsarna, jag landar alltid i blå färger även om det inte är tanken från början. 
Kuddarna är från Åhlens, skålen är från Ikea, så även klockan.
Tänk att det är årets näst sista dag, jag gillar nyår det är en dag som jag förknippar med lite extra lyx och nya spännade tider.....
Sen vill jag passa på att tacka alla underbara, gulliga, bloggvänner som tar sig tid att titta in hos mig och som gör att det känns så roligt att blogga om det som är det roligaste jag vet!!
Massor av nyårskramar till er!!
Och jag önskar er allt gott det kommande året!!
Madeleine

15 kommentarer:

  1. Vilka mjuka färger det blev i sovrummet. Det känns lite som att våren har smygit sig in till dig.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Ahh, så fina bilder!

    Kram igen, Tina

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad fint du har det i sovrummet. Det känns superfräscht!

    Ett gott nytt år önskar jag dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Du är en bra fotograf.
    Ha ett härligt nyår

    annika

    SvaraRadera
  5. Fina bilder som vanligt! Gott nytt år till dig, mys på och fira riktigt ordentligt!!!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  6. Såå mysigt det ser ut! =)

    Gott Nytt År!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Underbart!!!

    Tack själv för all otrolig inspiration du delar med dig av!!

    Önskar dig ett gott slut på detta året o en minslika bra början på 2011!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  8. så fina bilder!

    Gott Nytt År du goa bloggerska!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Så vackert! Jag brukar också landa i blått och det är tydligen vårens färg så vi kan köra på! :-)

    Hoppas du får en riktigt fin kväll och start på det nya året!

    Kram M

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!!!
    Tusen tack själv för all inspiration och all vackra bilder som du bjudit på under året!!!
    Här inne finner jag alltid massor av fint att njuta av!!!

    Jag hoppas att du haft en riktigt skön och fin julhelg och jag önskar nu dig och din familj ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

    Ha en underbar helg!!!
    Massor av kramar♥ från mig!

    SvaraRadera
  12. Gott Nytt År Madeleine!
    Varm kram Nina

    SvaraRadera
  13. Gott Nytt År till Dig!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Har följt din blogg ett tag nu och jag tycker du har så fint, helt i min smak. Är också väldigt svag för blått och vitt!
    Önskar dig Ett Riktigt Gott Nytt År!
    Kram johanna

    SvaraRadera