måndag 27 december 2010

En hylla......


Hej!!
Jaha, nu var juldagarna slut då. Men jag gillar mellandagarna, speciellt om man är ledig...som jag råkar vara i år :). Det är så mysiga sköna dagar och så har man nyårsfirandet kvar. Efter nyår så börjar jag alltid längta efter vår, speciellt på inredningsfronten. Då vill jag ha ljusa härliga färger. Ger en liten försmak på hyllan här:). På hyllan står små fina saker som jag vann i paketspelet vi körde i år. Skålen, brickan, receptboken, är från Lagerhause. Struten med chokladtryffel har min sötaste syster tillverkat.
Idag ska vi bege oss in till staden och strosa lite, äta på något trevligt ställe, handla för lite julklappspengar. Jag har tänkt att köpa en ny lampa till köket....en VÄLDIGT snygg sådan. Hoppas den finns kvar nu bara!!
Ha det så gott alla gulliga bloggvänner!!
Kramar Madeleine

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka härliga vårkänslor man får av att titta på din hylla! Jag längtar också efter våren med pasteller, mårbackapelargoner, pärlhyacinter och tulpaner.

    Ha det gott!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, jag börjar också se fram emot våren. Men samtidigt njuter jag av det fina vinterlandskapet fortfarande, men inser att det kommer bli en lång vinter nu när den började så tidigt!
    Hoppas du får tag i köklampan, jag ser fram emot bilder på inköpen. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det lät som en jätteskön dag! Jag ska oxå bege mig iväg till affärer om en stund. Så skönt att göra som man själv vill = )!

    Spännande med ny lampa = ), hoppas den är kvar!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Åh så mycket fint på din hylla!
    Ha en fin eftermiddag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Åhh jag önskar att jag också kunde vara ledig, men nej, här ringe klockan 05,30 i morse..men men...En annan gång är det kanske min tur..:)

    Åhh, visst börjar vår känslorna komma smygande.. Här åkte några barrande vänner ut igår, o jag känner för vår..Hm, vågar man säga så redan?? :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. God kväller!
    Skulle inte sitat helt fel med en varm vårdag :) Men å andra sidan får det inte gå så fort då jag börjar jobba igen till sommaren :/

    Visst har väl du varit med i en inrednings tidning?
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  7. Ja, eftersom jag också är ledig i mellandagarna så tycker jag att de är toppendagar!!! Men nu räcker det med snö och vinter, så jag längtar till vår och ljusare tider. Har faktiskt råkat köpa pastellblå skålar!

    SvaraRadera