söndag 19 december 2010

Oj, vad hände egentligen....



.....helt plötsligt var det fjärde advent....och vilken advent sen, snön dalar ner utanför fönstret och mysfaktorn är hög!! Tre arbetsdagar kvar, sedan ska jag njuta av varje sekunds ledighet och alla nära och kära. Här ska det ätas, mysas, spelas, eldas och allt annat som hör julen till. Idag myser vi med fyra tända ljus hela dagen och så ska vi väl fixa och dona så det blir julfärdigt. Dagen före julafton tänker jag sätta mig ner och bara ha det skönt, det är min plan i alla fall....sen får vi väl se hur det blir med den saken.
Ha det så gott alla julnjutare!
Kramar Madeleine

10 kommentarer:

  1. Åh vilka mysiga bilder! =)

    Ha en bra 4e advent!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det lät inte dumt! Ha en fin fjärde advent!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Mysfaktorn är hög redan på dina bilder, slappa dagen inför julafton är också min tanke. Kanske lite efteråt också, när jag tänker efter..

    Kram o skön 4.e advent, Tina

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga adventsljusstakar du gjort. Snyggt med glasflaskorna och siffrorna, tack för tipset;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. God jul önskar jag dig.
    ~~♥~~
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Ja jag säger som du....vad hände?!? Fina flaskljusstakar du har.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Hei hei!
    Jeg liker bloggen din kjempegodt, og har veldig lyst til å følge med her.... Håper det er ok at jeg legger deg til i bloggrollen min:)

    Ha en fortsatt fin fin søndag!

    SvaraRadera
  8. Håller med.... var tog tiden vägen?! :)
    Hoppas att ni haft en mysig dag med mycket gott att äta, spel och eldande i brasan!

    Så fint ni har med adventsljusstakar i form av flaskor!!!

    Önskar en fin start på den nya veckan!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vad fint du gjort med flaskorna! Och veden i trälådan gillade jag supermycket också. Hoppas du får en fin julvecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Underbart fiiiint, får en så härlig känsla här inne. Njut av härliga dagar!

    Kram L-L

    SvaraRadera