tisdag 21 juni 2011

Njuter...


Njuter i full drag av semester och sommar. Vi har tillbringat ett par dagar i svärföräldrarnas underbara torp, mer avkoppling än så blir det inte!! Mitt ute i skogen bland alla vilda djur och den underbara svenska naturen.
Så är det så skönt att komma hem och mysa runt, nu ska vi baka en riktigt maffig pizza med överdrivet mycket smaskigheter på, här har vi fredag hela veckan!!
Ha det så gott kära bloggvänner, jag blir så glad att ni tittar in fast jag har varit frånvarande en tid!!
Kramar Madeleine

10 kommentarer:

  1. Så härligt det låter med en sådan total avkoppling :-). Så vackert i ert vardagsrum också. Hoppas det smakar med pizzan!

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Hallå going!
    Jag har haft en låång o stressig men kul dag idag, nu blir det soffan för mig...
    Fredag hela vecka gillar jag, läcker blomma. Vad är det för en skönhet tro...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt med rejäl avkoppling! Vi åker upp till stugan över midsommar. Mitt i skogen, ingen el, inget vatten, ingen toalett! Men det är avkoppling till 100%

    Ha det gott!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Korten du visar ser verkligen "Härligt hemma"ut :) Underbart! Dina kort är alltid vackra. Ha en fortsatt skön sommar! :)

    SvaraRadera
  5. Hei.

    Herlig med sommer og ferie. Skulle gjerne hatt det året rundt.

    Kos deg. Håper du har fint sommervær der du er.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  6. Låter mysigt!!!!!
    Och så fint du har det!!!
    Gilolar din blåblommiga quilt skarpt!
    Önskar dej en fin Midsommarhelg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  7. Vad fina dina pelargoner är! Trivs nog toppen hos dig! =)

    Skönt att ha ett litet torp att tillbringa semestern vid på sommaren. Man blir lugn av att ha en naturen runt knuten! Perfekt avkoppling!

    Kram Maria (Trivsamma Förändringar)

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra blå toner på kuddar och filt, avkopplande!
    Härligt att du har fått semster!
    ullis

    SvaraRadera
  9. Hej du goa!
    Så härligt med semester och fredag hela veckan... det kallar jag livskvalitet!!!

    Underbara bilder från ditt fina hem.... ♥

    Ha det fortsatt gott, jag hoppas att du får fortsätta att mysa riktigt ordentligt under din ledighet!!!
    GLAD MIDSOMMAR!
    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Man blir alltid så glad när man kikar in i din blogg. Hur grått det än kan vara ute så är det ljust och härligt i din blogg och jag blir genast lite piggare.
    Trevlig helg!
    Fräknis

    SvaraRadera