tisdag 12 juli 2011

Sista veckan...

...lite snart-är-semestern-slut-ångest har börjat infalla. Detta är vår sista semestervecka och jag försöker att ignorera detta faktum just i stunden, men det är lite svårt. Det är ju så underbart att vara ledig hela familjen tillsammans, så kravlöst och livsbejakande.
Men vet ni vad jag började längta till när jag mös i soffan med en bra film ikväll, SEPTEMBER!! September är underbart. Frisk klar kvällsluft, lite mörkare kvällar ( men bara lite), det kan fortfarande vara varma härliga dagar men med en liten önskan om att avsluta dagen i soffan med tända ljus!!
Ha det så gott alla fina bloggvänner!!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. God morgon !

    Vilken.härlig Bild.med sina.fina färger...
    Härligy med dom.nerfallna blommorna med som ligger på bordet.
    Förstår sig med du verkar ju ändå ställa.in.dig.i.det och hösten är.också mysigt. friskt.och.lungnet lägger sig.
    Men än ät inte sommaren över, varma kvällar och kvälksdopp kan man ju ta efter.en.arbetsdag med...
    Vi har våran semester framför men jag ska jobba en del nätter...det har man också ångest.

    Men ha en din slut på eran härliga semester !
    Njuy !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hei.

    Ferier går alltid for fort. Vi starter til uka og denne ferien har jeg ventet på lenge, så det skal bli godt.

    Ha en fin siste uke.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  3. Denna veckan är den sista för maken med, själv är jag ledig några veckor till. De veckor man har tillsammans är dock de härligaste! ;)

    Jag tycker också om september månad och visst är filmkvällar med tända ljus mysigt.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får riktigt underbara dagar nu då! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    åh, vad jag lider med dig som har så kort semester kvar.. själv är jag ledig ända till den 15 augusti (har varit ledig sedan 17 juni - en av många fördelar med att vara lärare!)

    Men visst är det härligt med hösten också, jag måste säga att jag också gillar när kvällarna blir liiite mörkare, tända massor med ljus mysa i soffan!

    Hoppas att du får härliga semesterdagar nu!
    Kramen jenny

    SvaraRadera
  6. Förstår att jobb ångesten börjar smuga sig på nu när det är sista veckan. Själv har jag inte hunnit börjat och slutat då jag jobbar hela sommaren lång. Ska försöka få en resa senare.

    Kram Teres

    SvaraRadera