fredag 19 augusti 2011

I väntan på maten.


Är hemma efter en lång och rätt så tuff dag på jobbet, har ju ett jobb som ibland bjuder på en överdos av verklighetens jobbigaste sidor. Men jag är så glad över att jag har så mycket fantastiska arbetskamrater!!
 Just nu så har jag landat vid köksbordet med lite vin och en aptitretare och sitter och tittar på när mannen lagar fredagsmiddagen och jag är så fantastiskt glad över att vara hemma hos min fina familj :).
Ha en riktigt skön helg!!
Kramar Madeleine

8 kommentarer:

  1. Så skönt att ha en man som inte kan fixa maten. Det brukar jag också få när jag kommer hem helt slut. Fast i dag har jag varit ledig och vi åt en tidig middag. Sitter nu och bloggar lite och ska kika vilken film vi ska se ikväll. Var inget kul på tv.
    Blir lite nyfiken, vad jobbar du med?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kan inte låta bli att instämma, här sitter jag med ett glas rött medan mannen lagar middag..så bra vi har det!

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja då är det skönt att komma hem till sin familj! Hoppas du får en fin helg!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. MMmm det ser ljuvligt gott ut, ha en toppenhelg!! Mari.

    SvaraRadera
  5. Så som det ska vara så här en fredagskväll, frugan med vinglaset och mannen som lagar maten hihi :)
    Trevlig helg!
    Kramar H

    SvaraRadera
  6. Ser underbart ut, trevlig helg.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så bra du har det! Förstår att du njuter med en fin familj!

    Vi har njutit över en underbar måltid inhandlad hos den lokala delibuiken. Inte dumt det heller!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Önskar även dig en fin kväll! Vad lyxigt när maken ordnar maten. Härligt!

    Kram Daniela

    SvaraRadera