söndag 11 september 2011

Bland det bästa i livet....



.....är att vistas i skogen på hösten!! Det handlar om sinnen, LJUSET, LUKTEN , LUFTEN, KÄNSLAN, LJUDEN och SMAKERNA. 
Vi har varit i mina svärföräldrars torp i helgen, tillsammans med en av mina bröder med familj. Det är helt fantastiskt när man kommer dit. Att landa på en stol i trädgården och bara bli sittandes, för där bor ingen stress, där bor bara livet!!
Sena kvällar framför brasan, långa promenader i svampskogen, tusen skratt och total närvaro.
Hoppas ni haft en riktigt skön helg och att ni haft chansen att njuta av hösten.
Många kramar Madeleine 

9 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka underbara höstbilder! Och vilket fantastiskt ljus du får till i dina bilder, måste vara fantastisk din nya kamera:) Och du är en duktig fotograf förstås:))

    Ha en skön helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Underbara foto! Och jag håller med dig! Bestämmde mig snabbt när jag läste ditt inlägg för att ta med mig töserna ut på en lång skogspromenad imorgon.
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  3. AMEN! Så sant sagt. Helt overkligt underbart härligt är det. Vackert :)

    SvaraRadera
  4. Hösten är verkligen en vacker årstid.
    Dofter, lugnet och den friska luften..

    kram

    SvaraRadera
  5. Ohh vad jag blev sugen på en riktig skogspromenad, allt du skriver är så på pricken som hösten är. Det är något speciellt...

    Fina bilder, och så himla fint i ert sovrum i förra inlägget, qvilten är underbar i färgerna, sååå fint!! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Låter alldeles underbart med nära o kära!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Ps. Min favoritbutik är också Nice :)

    SvaraRadera