fredag 10 februari 2012

Hej fredag!!

Lite nytt på väggen, rotade fram en gammal ram och några andra små väggdoninngar.

Lite fredagsaktigt och vårigt är det här hemma idag. Fortfarande lika ovårigt utanför dörren, men skitsamma det är ju fredag..... tralalalalaaaaa. Ledig har jag varit oxå, ingen hejd på trevligheterna idag :).
Börjar känna mig som en väldigt bekväm gammal tråkmåns, av alla roligheter man kan tänka sig så är det inget som slår en fredag hemma med familjen. Jag trivs bäst här helt enkelt!!
Ha nu en riktigt skön helg kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine


5 kommentarer:

  1. Jag är nog lika tråkig för jag är också helst hemma en fredag.

    Ha en skön helg.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Instämmer... fredagkvällar hemma i soffan, är helt klart bäst!

    Vilken vacker tulpanbukett... fina färger!
    Ha en härlig helg du med!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Visst är det helt underbart med fredag! Ha en fin helg! Jag har också en sådan där söt tax liggandes, måste se till att få upp den snarast!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Nä det är verkligen ingen vår ute...men envisa vårkänslor som lääängat innerligt gör att tulpanerna avlöser varandra här hemma:)
    Trevlig helg till dig!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Halloj!

    Idag hade vi faktiskt liiite vårkänslor här hemma! Strålande sol och takdropp!

    Hoppas att ni haft en fin helg.
    Kramen jenny

    SvaraRadera