fredag 23 mars 2012

En fredag i mars...





....att minnas. Jag unnade mig en extra ledig fredag bara därför att, kände i torsdags att jag bara var tvungen att vara ledig denna fredag, visste inte riktigt varför men det bara kändes som att det var nödvändigt, som tur var gick det att lösa :). Denna fantastiska härliga vårdag, kaffe i solen, varma blossande kinder, barn i trädgården, fågelkvitter, så en liten final med grill och gott vin!! Idag har jag känt mig glad och levande, bra att påminna sig om livets härliga sida när ekorrhjulet snurrar som hastigast.
Hoppa ni alla har haft chans att njuta av denna härliga dag!!
Kramar
Madeleine

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att du kunde få ledigt, vilket inte är att ta för givet i vårt yrke!
    Superfina bilder!
    Har också suttit i solen och solat idag efter nattjobb! Grillen kördes igång här med!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra ledig dag!

    Anita

    SvaraRadera
  3. God morgom ! :)

    Vad härligt att kunna stnna upp...
    Nuet är en viktig sak eller hur?

    En härlig och lockande bild...
    Ha en fin helg !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  4. Åh, ser ljuvligt ut! Längtar tills snön har smält lite mer här o man kan grilla här med=)

    SvaraRadera
  5. Hej! Har tittat in här några gånger och slås varenda gång vilka fantastiska bilder du tar!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera