torsdag 20 september 2012

Vid min lilla arbetsbänk..


...sitter jag nu och tar mig en kopp kaffe och ser fram emot fyra lediga dagar, väldigt välbehövligt känner jag nu! Det är de här med att dra lite i handbromsen ibland, när man kommer på sig själv att man har onödigt hög frekvens på benen och hjärtat hakar på i samma tempo, då är det dags!! Så nu tänker jag slutföra några saker vid min dator, fixa och trixa lite här hemma så att man slipper tänka på stöket, sedan ska jag ut och andas höstluft tillsammans med mina barn!!
Hoppas ni har det gott!!
Kramar Madeleine



3 kommentarer:

  1. Vilken underbart härlig bild =) Man blir verkligen glad av den!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Annelie

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig och färggglad bild! Blir så glad av den. Särskilt denna gråa och regninga dag!

    Kram

    SvaraRadera