tisdag 6 november 2012

En liten lovsång till kökshyllan..

Krokar från bruka.


Burkar Lagerhause.

Lonkaburken hittas på Rusta.

Ja, vad skulle min lite rastlösa inredningssjäl göra utan dessa kökshyllor, på samma sätt som jag kan bli så trött på mig själv ibland när jag känner mig alldeles för mycket detsamma och får lust att färga håret grönt, så kan jag bli trött på min inredning. Så vilken tur att jag kan flytta runt på mina pryttlar och skapa lite ny känsla i köket utan att tapetsera om eller byta golv, varannan vecka. Så ska ju inte det vackra porslinet och burkarna stå i skåpen och skämmas, nää fram med grejerna :).
Hoppas ni har det fint!!
Kramar Madeleine

2 kommentarer:

  1. Lyckliga du som har plats för hyllor i köket! Roligt och enkelt sätt att göra fint.
    Kram Maria

    SvaraRadera