måndag 7 januari 2013

Djur är temat..



...i dotterns rum, ja det mesta handlar om djur i hennes liv faktiskt. Hon har, katt, kanin, råtta och fiskar och den stora drömmen är förstås hund. När hon ser något djurartat så låter det alltid ååååå, naaaaaw, aaaaaaa, uuuuu, och så vidare, även ormar är söta, tydligen!? Så det finns inte många pinaler i detta rum som det inte är djurmotiv på. Eftersom hon även är min bästa loppiskompis så innebär detta att rummet nu fylls av en gedigen samling porslinsdjur. Hon hade en liten slant att lillgå vid ett loppistillfälle för en tid sedan och när jag tittade till så hade den lilla inhandlat femton porslinshundar, även svanar ligger högt i kurs. Ja, vi har alla våra små intresseområden!
Imorgon börjar jobb och vardag återigen och jag har redan börjat längta efter vår och liknande!

Hoppas ni har det gott!!
Kramar 
Madeleine

6 kommentarer:

  1. En väldigt fin och vacker samling av djur, gillade verkligen bilderna du visar:) Jag har köpt den lilla kaninen till min dotter, den lyser sp mysigt på kvällen:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Härligt att hon tycker så mycket om djur tycker jag, och så himlans fins hon har det!

    Ha en fortsatt fin måndag och bra start på veckan =))
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Så fint hon har!!
    Och söta och fina saker att samla på.
    Hoppas att du får en bra start på veckan.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  4. Haha ja se dessa små barn :)) Men jag tycker hon har en bra taktik ändå. Hon köper massor för billig peng. Affärssinne med andra ord :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Så roligt :)
    Kult at hun vet hva hun vil ha,dyr er jo det beste som finnes og dette glimtet av rommet hennes var bare fint:)
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  6. New reader registers :) Wonderful blog ! :)

    SvaraRadera