fredag 12 april 2013

En liten fredagshälsning.




Den för många så efterlängtade fredagen har då anlänt, jag ska tillbringa kvällen på jobbet så jag sparar min fredagsfeeling till imorgon kväll. Men det är ju inget som hindrar att man snyggar till lite här hemma redan idag. Hoppas ni får en riktigt skön helg, se till att njuta av alla trevligheter ni  bara kan tänka er! Det slog mig i förbifarten att det bara är 1,5 månader kvar till Juni, så det verkar som vi går direkt till sommaren utan att passera vår!

Ha det så gott!!
Kramar
Madeleine

9 kommentarer:

  1. Vilka härliga blommor och vilket supersnyggt foto!

    Önskar dig en trevlig fredag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. This beautiful picture, from a sense of peace .... relaxation!
    I wish you a good weekend.
    Greetings from Rome
    Emanuela

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild! Precis vad jag behövde en huvudvärkstung regnig dag som idag! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. For herlige og fine ranunkler!

    SvaraRadera
  5. Men då är det ju alltså midsommar snart:)) Härligt med tanke på att det är nollgradigt här hemma idag och inatt väntas massor med snö:( Ignorerar....

    Härliga blommor. Det blev en ny kruka och en pellis för mig idag.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild, såååå fina ranunkler i sötaste rosa!
    Ger vårvibbar, härligt!! Kram Paula

    SvaraRadera
  7. Ranunkler i skira vårfärger - ljuvlig bild!
    Ha en skön helg du med.

    SvaraRadera
  8. Filken fiiin bild och härlig fredagsfeeling. Hoppas du får en toppenhelg!!
    Kram Nadia

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker bild! Får mig att längta efter ranunkler, nu!=)

    SvaraRadera