tisdag 16 april 2013

Lite ditt och datt.



Mera tullipaner i glada färger.


Kolla in lampskärmen som jag fick idag av en fin vän :).





oemotståndlig både för mig och dottern, från glad.

En ledig dag har tillbringats i Örebro med kidsen, först en liten vända till sjukhuset, sedan lite vårshopping till barnen. Så vill jag rekommendera en ny liten butik i staden som heter glad och den håller vad namnet lovar man blir just glad av att kliva in där, en butik helt i min smak! Lite lunch på det och besök hos en kär vän gjorde denna vårliknande dag riktigt trevlig.


Ha det så gott!!
Kramar
Madeleine

7 kommentarer:

  1. Oh vilken härlig personlig inredning du har. Man blir riktigt glad av din blogg precis som butiken ;-))!
    Kram Nadia

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du gillade min butik! Och så fina bilder du fick på sakerna! Trevligt att ha dig i butiken..kom snart igen!

    SvaraRadera
  3. Man kan inte bli annat än glad när man kikar in hos dig :) Härliga bilder.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Man blir så himla glad av dina fina färgglada bilder som du bjuder på här på din blogg!!

    Vilken härlig tavla med ett underbart budskap:)

    Ha en finfin onsdag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Beautiful corners of your home :)

    SvaraRadera
  6. Hi,
    I would love to know what book is on the top shelf, it looks awesome.

    SvaraRadera